måndag 31 oktober 2011

Tittat upp för länge

Hela eftermiddagen och kvällen har min kropp jobbat i en helt felaktig ställning....
Gjort rent kökstaket med målartvätt en sväng.
Torkat kökstaket med rent vatten en sväng.
Kvistlackat kökstaket två omgångar. Massor av kvist var det.....
Ont i rygg och nacke. Less på tak, d-igt less

Nästa projekt är måla tak, både kök och sovrum, TRE GÅNGER!
Ska nog övertyga min personliga massör att jag har en rygg och nackmassage innestående.

Tommy har lackat köksluckorna vita. Grannen till oss är en gammal billackering. Snälla Jerker som bor där, lät oss låna lackeringsrummet. Det blev jättefint! Nu ligger dom på tork och där får dom ligga till allt ovan luckhöjd är färdigmålat.
Tommy knackar puts från stenmuren, det blir riktigt bra. Jag har kommit överens om att det är snyggast att spara teglet framme istället för att putsa och måla vitt. Tommy funderar fortfarande. Det är som det brukar hos Hildings =o)

1 kommentar:

Linda Åkerström sa...

Jag brukar också komma överens. Och det blir så bra så då :)