onsdag 2 november 2011

Eliten i sikte

Mina planer för Gryms tävlingskarriär har varit att starta elitlydnaden våren 2012.
Men jag har, efter moget övervägande, ombestämt mig!

Jag och Grym kommer att tävla eliten i Smedjebacken 3 dec. Dels är eliten internationell, det är en rankingtävling till landslaget (vilket inte är mitt mål nu) samt talanggruppstävling. Det kommer att vara sååå många DUKTIGA ekipage på plats och tävla. Ska bli både roligt och pirrigt!

Dessutom, har jag anmält elitlydnaden på Stora Stockholm, 10 december. En faslig massa publik, oväsen, nytt underlag och en lång dag. Kanske inte jätteklokt, men vad 17, han ska ju få samla på sig en massa erfarenhet under sin ungdom, så varför inte?!
Den är också internationell och en rankingtävling till landslaget så det kommer att vara en otroligt hög standard på deltagarna även där.  Åsså lilla jag då.....


Är du intresserad av att skapa dig bra målbilder för din lydnadstävling är det här bra tillfällen att hitta bra förebilder.
Det ska jag göra!

5 kommentarer:

Barbro sa...

Go for it!
Vi kommer och hejar på.
Kram Barbro

Marie o Xit sa...

Härligt Anna :)
Håller alla tummar för er
Kram från Marie o Xit i Ockelbo

Anonym sa...

Åh va spännande! Nu lär man ju åka på något av dessa tillfällen o heja på er!

/ Aloka

Eva H. sa...

Jätte kul att ni tar språnget.Skall absolut fösöka se er i Stockholm.Grymma är ni!

Anonym sa...

Jättekul Anna. Du är såå duktig. Blir så imponerad av dej. Önskar dej verkligen LYCKA TILL! Kommer o tittar på dej i Stockholm.
Laila o "Gira"