onsdag 9 februari 2011

vårens kurser

Nu ligger vårens kurser på hemsidan, äntligen! Det är ett lika tufft födsloarbete varje gång.
Efterfrågan ska möta tillgång, jag vill gärna ha in lite nyheter och förändringar.
Nyheter för våren är:
Fortsättningskurs trix & konster
Fortsättningskurs i vardagslydnad med tyngdpunkt på aktivering
En "stresshanteringskurs" för hundar som lätt blir lite för mycket, i vardag och träning.
Fysträning med olika inriktningar för den aktiva hunden med Ann Essner!

Välkommen in på hemsidan www.hildings.com Under kurser & träning hittar du mer info.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hittar ingen länk som heter Kurser & Träning och mycket från gamla sidan är borta.
Kanske bara på min dator det är så?

Kram Lisa

Anna sa...

Lisa- Har du gått in på hemsidan och gått därifrån?
Hos mig och alla andra jag fått mail från har det gått att komma in på alla länkar.

Hm, en del skärmar hamnar sidan snett på, väldigt snett.
Det här med datorer är inte min bästa gren, men sidan är under ombyggnad så det reder sig nog snart.

Malou sa...

Jaaa, jag är så glad! :D

Vi kommer MER än gärna upp och hälsar på er för lite träning och prat!!!