onsdag 2 februari 2011

Min mac och jag

Jag kan inte påstå att jag är kär i min nya Mac, jag är inte ens vän med den, ännu. Jag är fortfarande positiv till bytet från pc, men vem har sagt att livet ska vara enkelt?
Jag har upptäckt vissa fördelar, snubblat på en del olikheter, ringt några gånger till supporten. De frågar varje gång: har du kontaktat oss om dessa frågor förr? Tror dom jag är dum på riktigt!.....
Men jag lär mig nya saker varje dag, men det blir nog en vända till Mac Store i Valbo i veckan. Listan på sånt som måste ses och visas live börjar bli lång. Min idol Alex ska få genomföra nybörjarlektionen som han lovade mig innan jag köpte den.

Var rädd om dig!


2 kommentarer:

Emelie von Bothmer sa...

OJ; här var det nytt och fint på bloggen! Du kommer att älska din Mac, vänta bara :-)

Emelie

Ann-Sofie sa...

Ge inte upp Anna...Den är kanon bara du lär känna den:-)

Ses imorrn.

Hälsn. Ann-Sofie m. Wille