fredag 4 februari 2011

Var tog veckan vägen?

Den här veckan har jag inte haft speciellt många kursgrupper inbokade. Alltså skulle jag hinna massor med annat! Eller hur?!

Har betat av en hel del ändå:
bokat språkresa till Pernilla på Jersey i sommar
läst halva "släpp kontrollen lös"
haft mycket givande planering med en kollega, framtiden får utvisa.....
Tränat en del teknik i fotgående och fjärren och nya rörelser på bollen med Grym
Ideér jag haft till nya kurser har kommit in i planeringsstadiet
Tvättat bilen, en unik händelse
Väckt upp pelargonerna ur vintervilan
Besökt Alex på MacStore med en låååång lista på funderingar kring nya datorn. Vicken man!
Börjat strukturera upp nya hemsidan.

Puh, tiden går fort när det är halt ute!


1 kommentar:

Anonym sa...

"släpp kontrollen lös" är en otroligt givande bok för mig iaf den gillar jag har knappt kunnat lägga ifrån mig den :-) Lycka till nu i rättvik!

Aloka och Bina