onsdag 1 februari 2012

Lägesrapport

Dogge var med mig till Redeko idag och gick genom det gångna året och la en budget för kommande år. Eller Erika gjorde det och jag höll med. Det brukar vara så när vi diskuterar ekonomi. Inte min grej.
Dogges prestation var att glida med och inte hälsa på alla ekonomidamer med lockande röster.
Erika fick även röra lite på honom medan han koncentrerat höll sin haka i min hand. Alla rätt på den!
Såklart passade vi på att gå ett varv på stan när vi ända var där. Du som följt Dogge-bloggen kanske kommer ihåg att vi var in till Länsförsäkringar de allra första dagarna. Då var han låg, bekymrad och hade fullt sjå att hålla koll. Attityden har förbättrats avsevärt. Det var inte så att han studsade in i hissen men det var heller inga problem. Inget springa in och ut. Inget flåsande, ruskande och kliande. 

"Vattenspegeln" som han var bekymrad över förra gången var bara intressant idag. Vi tränade lite upp (ställ dig med framtassarna på nåt högre) och ner (kliv ner) utan konstigheter. Han fixade även att stanna kvar i den positionen så jag kunde fota.
Det går framåt rätt fort nu måste jag säga!

Inga kommentarer: