måndag 11 juli 2011

Aj!

Först kände jag ett stick i höjd med knävecket, innan för brallorna.
Kliade lite förstrött och fortsatte läsa. Strax därefter fick jag ett hugg på insidan av låret! Men då åkte brallorna av i alla fall! Där snirklar sig en tvestjärt helt fräckt fram. Och biter mig, eller hur den nu gör för att skada mig, den brutala rackarn!
Det är ett typiskt sån tilltag som man kan få dödsstraff för. Utan rättegång. Det kriminella monstret dog en brutal död, effektivt nedslagen med ett hårt glasögonfodral.
Där fick han så han teg!

2 kommentarer:

UlricaA sa...

FY så äckligt! den hade jag oxå brutalt bara slagit sönder och samman det lovar jag! Kram!

Anonym sa...

Vidriga djur, kommer som tät tvåa efter fästingen på min hatainsektslista. I år verkar de ha massproducerat sig och har fräckheten att komma in oxå, objudna! Bara fantasin sätter gränser för hur de ska utplånas...
...gör de någon nytta i naturen...? men antar att även tvestjärten har en funktion.

Jag blev biten i örat av en tvestjärt när jag var liten, ingen trodde mig! Tvestjärtar bits inte var det allmänna omdömet.

Får lite upprättelse av ditt blogginlägg :D
Ont som f-n gjorde det oxåååå!
kram
Lillemor och Fanta