fredag 28 maj 2010

Stilla.....

Har varit på kurs hos Eva Bodfäldt igen! Fick med mig massor med tips hem, som vanligt.


Har börjat pyssla med fjärren och fick direkt hårdare tumskruvar av Eva. Mer precision i rörelsen. Taget, sånt tycker jag om!
Jag har valt att han ska ha framtassarna stilla i fjärren och han är lite lätt i tassarna i de flesta av förändringarna. Nu är uppgiften till nästa gång att han ska kunna vara så still med framtassarna att en godis kan ligga kvar på tassen när han gör sin förändring.
Nu i kväll har vi kommit så långt att han kan vara så still att han i både stående, sittande och liggande kan ta en godis från sin framtass utan att den ramlar av. Från stå till ligg funkar det också!
Han är för grym min hund!

2 kommentarer:

UlricaA sa...

Åh önskar du bodde närmre så jag kunde få en massa tips från dig! Det är såna precisionstips som jag bara önskar jag kunde hämta nånstans!
Ska bli så roligt att ses!
kramar Ulrica

Anonym sa...

Ni är grymma bägge två!! ;)
Lillemor och Fanta