torsdag 20 maj 2010

fiffigt fix

Förra året sydde jag snitslar till söket, tyckte jag var fiffig och använde gammal lakansväv i vitt. Men det har jag fått äta upp under sökträningarna. -Å var är snitseln, ser inte, sitter det verkligen nån i hörnet?
Med viss ironi, men visst jag håller med, det blev inte så bra. Har letat matrial till bättre snitslar och hittade till slut på Biltema. Reflexvästar i XXXL, klippta i remsor och zickzackade, blir det mååånga, lååånga, självlysande snitslar av.
Så nu är det sluthånat i sökskogen! :o)

3 kommentarer:

Carro sa...

hej! Du måste ha missat hörn snitslarna i neon orange. De är stora och breda som man virar runt trädet. Det var även billiga.
//CArro

Sandra sa...

Nu kanske t.o.m jag kan hålla mig i rutan;)
Tack Anna!

Therese & Uffe sa...

De var jättesnygga!!! Tack för det Anna, du är bra händig:)