söndag 3 januari 2010

Grym

Mina damer och herrar, jag ber att få presentera Grym!

Grym 6,5 veckor

Nu har jag valt valp, det blev den förstfödda hanen, en pigg och försigkommen liten kille. Hela kullen är en trygg skara och linjerna kommer säkert att göra sitt till för att jag kommer att få en hund som orkar det mesta.

Med åren kommer vi att valla, tävla sök och lydnad.

Nu kommer Grym att vara kvar hos sin kull och familj i drygt två veckor, jag åker ner och hämtar honom direkt när vi kommer hem från Egypten! Längtar!!!!!!

5 kommentarer:

Carolin sa...

vad roligt vilken sötis.. Längtar tills vi får ihop ett sök gäng och kan börja. Jag och du kanske börja med lite övningar och så tar vi med oss sabosarna som får figga:)
//Carro

Piakvinnan sa...

Åh, när jag såg den första bilden på de tre hanaran så tänkte jag direkt att det måste vara han! Å jag ser nu, att de var det!! Kuuuuuul!

Wheaten Barbro sa...

Vilken gobit, hoppas du hinner med att ha kurser med oss även fast Grym kommer hem ;)
Vi klarar oss inte utan DEJ.
Spännande // Babbsan & Neddus

Eva sa...

Vilken sötnos ! Vad laddad du kommer att vara efter Egyptenvistelsen när Grym skall hämtas ! Härligt och spännande !//Eva m.krullisar

Sanna sa...

Ljuvliga grabb!

Han är så söt!

Jag hoppas att han blir bra!


Kram!