fredag 25 mars 2011

Ledig dag

Helt apropå, fick jag en ledig lördag, i morgon.
När det gick upp för mig, förra veckan, presenterade jag företeelsen glatt och förväntansfullt för min familj! Vad ska vi hitta på för kul då?!
Lite förvånat konstaterade jag att övriga familjen redan planerat sitt liv, just den dagen, utan mig. :(
Oj! Här hänger man inte riktigt med. I vanliga fall har tjejerna precis vaknat till liv när jag kommer hem framåt 1 efter att ha avverkat två kursgrupper.
Men, närå, inte den här lördagen inte. Då var familjen plötsligt väldigt uppbokade.
Tommy åker till Tyresö för att skjuta SM i armborst.
Pernilla ska till Västerås för att tävlingsdansa.
Mikaela ska clowna på Gösta Samuelssons Bil.

Jahapp....
Men det verkade väl bli en alltför tråkig dag. Så jag startade raskt projektet att fylla den med nåt. Bokade in en fotokurs. (istället för att städa... eller fixa bokföringen.... hade kunnat satt upp lite krokar och tavlor på kontoret... eller .....)
Å efter fotokursen, slinker jag in i träningslokalen där Ann har en kurs i förebyggande kroppsvård för aktiva agilityekipage. Å fotar dom, så jag får träna på allt som jag lärt mig. Å kanske smyglyssna lite på super-duper-duktiga-Ann.
Det blir en bra lördag!

Hoppas att du också fixat dig en bra lördag :o)

1 kommentar:

Annika sa...

Det var en bra lördag. Hoppas du fick några bra bilder.