torsdag 3 mars 2011

Grrrr, irriterad som bara den!!!
Har gjort om hemsidan i macs mallsystem, har gått riktigt bra. Men nu när jag publicerat den syns inte menyraden. Å hur kan det gå till???

Logan har reagerat tokigt också men det kan jag lösa tror jag. Så nu kära vänner, kommer det att ta till i morgon innan det går att gå runt och kika på alla fina sidor. Vissa kommer man åt genom att gå in via datumen på "händer snart"
I morgon blir det en date med Alex på Mac Store, varken webbhotellet eller macs telefonsupport kan hjälpa mig :o(

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin din hemsida blir! Ser att du bråkar med Macen och jag är nyfiken på om apple är så bra som alla studenter och amerikaner säger eller om det är en myt...
...själv är jag sugen för desigen är så snygg !

Saknar träningen men har inte haft tid att leta bland dina kurser...
...kommer igen vad det lider :D
Hoppas du orkar med oss.
Lillemor och Fanta