fredag 9 april 2010

Cool, coolare, Grym

Vi håller på att rusta en bit av källaren som ska bli bl.a. kontor. Det mesta av underarbetet är klart och äntligen kan vi börja med det roliga som syns. Jag har kvistlackat och grundmålat pärlspont som vi har satt upp i taket idag. Med spikmaskin.
Var lite orolig att Grym skulle tycka att smällarna, som blir när spiken trycks iväg med högtryck, var otäcka. Så jag hade laddat upp med godis som plan A och en dotter som skulle ta med sig Grym hemifrån som plan B. Grym ändrade mina planer. Han letade först reda på godisarna som jag slängt ut i hela källaren, sen gick han och lade sig bland alla plankor och verktyg och fortsatte sova medan vi spikade på.
Han är cooool den hunden!

2 kommentarer:

Kajakmannen sa...

Nä, inget konstigt alls. En räddningshund, helt enkelt :-)

Kajakmannen sa...

Oj, sorry. Det är jag, Pia, som ser nu att jag är inloggad på Mannens konto. Ooops! Hm, kanske man ska snoka vidare... Nä´rå ;-)