tisdag 11 september 2012

Wiiihooo!


Jag har fått ett erbjudande som jag är otroligt hedrad och glad över. Landslagledningen har tänkt till på de ekipage som befinner sig "mellan" talangtrupp och landslagsgrupp. Så nu har de skapat ett mellansteg för såna som det tror kommer platsa snart!
Och där är jag och Grym med! Wihoo! Det kommer att bli läger, matchning åsså, som för talangtruppen men jag tror att konstellationen på den här gruppen är ruskigt lyckad. Känns som att bara det faktum att vi är hopsatta i en grupp, ger en superkick att orka satsa vidare. Är en lycklig flicka som går till skolan idag!
Videon är från en träning med Marie Linder. Fokus på passet är att få mig att sätta fötterna rätt, vrida rätt på kroppen, i rätt tempo så stackars hunden får en ärlig chans att göra sitt bästa. Därav barfotagången. Så att jag ska kunna känna. Känna när det blir rätt. 

5 kommentarer:

Anna o Mara sa...

Gud vad roligt! Jättegrattis!!

Memea Mohlin sa...

Grattis! Kämpa på det lönar sig!
Memea

Heidi sa...

Stort grattis! :)

UlricaA sa...

Ni är grymma, minst sagt! GRATTIS!

Barbro sa...

Vad roligt Anna!
Det är du och Grym verkligen värda. Bra kämpat.Vi kommer och hejar på!