torsdag 16 juni 2011

Ska bara!

Ska bara, som Alfons Åberg säger, är ett vanligt fenomen i mitt liv!

Idag har jag och Pernilla gjort en "stan-runda". Först till bästa Karin Engström med Pernillas kropp. Som vanligt fixade Karin till på sitt magiska vis. Magnetism, örter och kryddor blev behandlingen.
Sen hämtade vi pass (Pernilla åker till Jersey nästa vecka), lämnade in lite berlocker för fix hos Hildebrands och så skulle vi bara.....
....köpa kaffe och frukt på Konsum och kommer ut med tre fulla kassar. Hmm.
Sen så skulle vi bara....
....Kolla amplar på Rusta. Ut kommer vi med Aussie schampo o balsam (superbra), pincett, rakhyvel och en, *konstpaus* inredningsbok! Inga amplar. Ska bara.....
Nu ska jag bara.... fika och mysa lite på boken. Fick helt plötsligt lust att fixa lite hemma. Sen måste jag sova innan jag ska ut och jobba i natt.

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag som har två ex av den boken.... Du kunde fått en av mig så hade du sluppit "ska bara"