måndag 11 april 2011

Utrensning

Japp, då var det dags igen! Brukar känna behovet av avgiftning ibland. Det är inte klokt vad mycket jox jag stoppar i mig. Mest för att det är gott, ibland för att vara social och ibland av okunskap.
Så nu är det dags för en fastevecka, eller snarare en 11-dagars resa mot en sundare kropp.

Mitt huvud skriker efter kaffe. Har en blixtrande huvudvärk som kommer att dröja sig kvar i nåt dygn, innan koffeinmonstret ger upp.
Idag är allt kaffe, animalieprodukter och mejeriprodukter bortplockat. Kosten är begränsad till fil, yoghurt, specialmusli, frukt, rensande örtte och soppor på grönsaker.
På fredag börjar det på riktigt, bara dryck i 7 dagar.
Mikaela hänger på! Jag är imponerad av dottern, hoppas hon håller ut till piggheten och den nöjda känsla börja komma.

Tar mig en kopp te innan läggsdags, gonatt gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter super tufft, har du provat ägg och citron än??
Lycka till med dieten ;-)
kram marie&carma