måndag 4 oktober 2010

Kampisar

Jag har utvecklat lite nya modeller på de populära kampskinnen.
De finns nu även med färgade handtag som kan vara enkla, dubbla, långa, korta. Variationen är stor så varje hundtränare ska kunna hitta nåt som passar sig och sin hund.

Normalt sett är skinndelen 15 cm till 25 cm + handtaget men det går att specialbeställas i andra storlekar.
Pris:
Ett kort handtag: 120.-
Ett långt handtag: 130.-
Två korta handtag: 150.-
Ett långt+ett kort handtag: 160.-
Finns även med pipis insydd i skinnet: +30.-
Jag har med mig skinn på tävlingar och mina kurser för försäljning, det går även bra i mån av lager att beställa per postförskott.



5 kommentarer:

Sandra sa...

Åå så fina dom blev:)

UlricaA sa...

Dom är så fina! och så uppskattade! När vi var på jaktträning häromdagen så drog vi ut en valp som camperade under en skåpbil med den bruna jag köpte av dig i somras :O) han skulle iiiiinte gå ut men som tog vi fram den dragisen och vips så var valpen ute och leksugen!
Jag tycker du kan ha nån helgkurs eller nåt som vi kan vara med på ;O)

Malou sa...

Coooola!

Vi vill LÄTT beställa om det går :D

Lotta sa...

Kim älskar sitt kampskinn! Hon plockar fram det själv ur väskan så fort hon får en chans :)

Eva H. sa...

Bruno hysteriskt fixerad vid det nya kampskinnet ! Lyder inga kommandon för att släppa det ! Skall prova att ta fram det när vi möter hans hund-dödsfiende (en grannhund som slagit ned honom några gånger) Spännande !