måndag 9 augusti 2010

planen kraschad

När jag planerade Gotlandsresan stod följande på menyn.
*Utforska nya kameran och verkligen lära mig den
*Ingen lydnadsträning med Grym, bara lek och kedja belöningar

I går var vi till Fårö fyr och jag skulle ambitiöst ut på stenarna för att fota vattendroppar med nya Canon 450D med ett 60 mm macro på. Och vad tror du händer? Jo, men Hilding kliver på strandens enda lösa sten och drullar i vattnet.
Så nu fungerar varken kamera eller mobil och min vänstra hand är sönder på nåt vis. Hel svullen och blå från fingerfästet till några centimeter upp på handleden. :(

Grym är helt slut av att bara vara med överallt så det har inte blivit mycket till träning. Fast det kanske bara är bra det.

3 kommentarer:

Pia sa...

Oj, fy fanken. Vilken fullträff :-/ Hoppas på det bästa, så det inte är något allvarligt, bara ett jätteblåmärke.

Jennie sa...

Men Anna då! låter som jag hade kunnat göra det själv, hoppas det går bra med handen. Det är nu du tackar din lyckliga stjärna för att du har lärt in extrenbelöning när du har sopat godishanden :P krya på Dig!

Sanna, Mixa&Jissa sa...

nämen åh, så trist!