fredag 23 november 2012

Kvällsträning

Hemma efter ett sent träningspass med Stina och Ozzy. Ett bra pass som vanligt, det brukar blir det när vi tränar ihop!
Idag var vi rysligt ambitiösa och filmade varandra. Fria följet mest. Jag var ute efter att se hur helgens träning tagit form. Jag jobbar på ett glapp mellan honom och mig i fria följet.
Han har börjat greppa att vi inte ska röra i varandra. Jag har tyckt att det känns riktigt bra i stegförflyttningar och vändningar på stället. Men se, där blev jag lurad! Det ser inte alls så bar ut, som det känns.  Hm, måste plocka fram speglarna när jag tränar hemma och ta mig till ladan oftare så jag ser vad vi gör!
Däremot såg det riktigt, riktigt bra ut under marschen. Vi har hittat flowet!!!!! Han ser väldigt mycket mer bekväm ut där han går. Med öronen på skaft. Sätter ner sina tassar med bestämda steg!
Tjoho, sa hunden, det bästa som finns!
Foto: Marie Linder

Inga kommentarer: