fredag 27 maj 2011

Känd mental status

Grym har gjort MH i kväll, med den äran! Han klarade alla delmomenten med bra beteenden,inga kvardröjande reaktioner. Han gjorde i princip som jag förväntat mig. Möjligen checkade han av med mig lite mer än jag trott.
Men det känns som en skön effekt. Han litar på att jag tar ansvar när han är osäker.
Jag är nöjd med honom. Som vanligt kanske ska tilläggas.....
Ockelbo BK har gjort ett bra arrangemang där vi kände oss väl omhändertagna, som vanligt.
Tack Lillemor för fotografering!
Overallen förstod han inte vitsen med alls. Han checkade mig. När jag var neutral struntade han oxå i den.

Skrammlet reagerade han blixtsnabbt på, men var lika snabbt framme och checkade av. Inga kvarstående rädslor. 

Spökena var helt klart ett jobbigt kapitel. Han försökte med lite hot och skall, utan direkt tyngd i. När båda spökena var nära gick han fram i kopplets längd och testade en ny strategi. Han viftade på svansen och välkomnade dom. När han fick gå fram var det inga som helst problem att lösa upp situationen.
Sista anhalten var för skott. Han fick en 1:a, "Visar ingen berördhet. Snabb kontroll och sedan helt oberörd"
Det går bra nu, som Petter säger!

4 kommentarer:

Frida sa...

GRATTIS! Jag sa ju att det skulle gå galant för er, som vanligt :)

UlricaA sa...

Han är en härlig kille!

Marie o Xit i Ockelbo sa...

Grattis till ett mycket väl genomfört MH. Imponerades stort av din kille :)
Ha det gott
Hälsningar Marie och Xit i Ockelbo

Lotta sa...

Grattis vad kul! =)